Wednesday, 13 July 2011

The work of some creative people

Morning!! (Eh,jap..bukan dah tengah hari ke?) Haha,kantoi pulak bangun lewat..maklum la,cuti sem ni tak baik kita buang begitu saje dgn buat bende2 yg tak berfaedah..tidur lame pun ok je kan.. =)

Hari ni aku nak tunjuk kat korang satu video yg Masterpiece lah katekan..1 cerita yg langsung takde dialog,hanya menggunakan bahasa badan untuk menggambarkan luahan hati & berkomunikasi..wah,mcm aku lak yg menjiwai watak tu..haha..

Tajuk nye SIGNS tapi bukan bermaksud tanda jalan yg korang selalu tengok kat jalan (signboard)..

Maksud yg tersirat adalah tanda untuk seseorang tu berinteraksi dengan orang lain..

Storylinenye sgt ringkas,senang la kalau nak paham ape yg cube disampaikan..thus,enjoy!!


p/s: credits to abdul hadi (kwn aku) sbb ketemukan aku dgn video yg menyentap jiwa dan perasaan ni.. =D

2 comments: