Thursday, 14 July 2011

Expedition to 힐시딩 aka Bukit Tabur

Tanggal 5 Julai 2011,kami (orang terpilih dari QYC) berasa sangat bertuah kerana dapat mengikuti ekspidisi ke 힐시딩 atau nama lainnya Bukit Tabur, Gombak..


So,malas nak cakap panjang,korang layan je la pics kat bwh ni..



Such a rare climate up there


Sebelah kiri bukit: Empangan Gombak yang terbentang luas
Sebelah kanan bukit: Kawasan Perumahan
4 Jejaka + 1 (photographer) menakluki dunia!!!!
Dah boleh buat wallpaper
UIA is so tiny from up here =D
It took a while nak daki bukit (1.5 jam) n kira-kira 2 jam turun..well,it really worth it..such an amazing experience we had..


Kepada sesiapa yg baru nak merasa pajnat bukit ni n gemarkan aktiviti lasak,Bukit Tabur menjanjikan keseronokan yg tak terhingga..haha..RECOMMENDED!!


p/s: abg Zahid,jom pegi lagi!!! =D

6 comments:

  1. hoho..jom2!! next week kite pegi! ;)

    ReplyDelete
  2. hohoho abg zahid kena pegi tiaptiap minggu kalau nak kurus. huhu

    ReplyDelete
  3. wahh..begini rupanya pemandangan di korea..^_^

    ReplyDelete
  4. @zahidzuhri: ok saje.. =D
    @ensiyahmuhammad: awk tu pun same jugak..bg kurus sikit la bdn tu..hahaha...
    @khairun: amazed? =D

    ReplyDelete
  5. aik.. en kena kuruskan badan?? OMG!!!!!!!!!!!!!!!! tidak.

    ReplyDelete