Tuesday 26 July 2011

Sepaktakraw World Cup KL (Day 4)

Assalamualaikum w.b.t.


Maaf kepada semua yg menantikan post terbaru ku ni..sepatutnye semalam,tapi disebabkan aku letih n tidur awal so takleh la nak post..


Oh ya,jadi kita mulakan dgn time lepas aku punch card (macam ade pulak kan..) kat stadium titiwangsa,game pun dah start..


Tu la dia mukadimah..malas la pulak nak citer panjang-panjang,nanti kang sampai buat karangan kang aku ni..siap ada penanda wacana..


So,we go straight to the picthas:
Dari kiri: Abah aku,kak jaja,aku n pakcik aka bro shahrul
ISTAF Superseries Playoff match (Iran vs USA)
Women's semis: Thailand vs China
A bunch of crowds watching in patient
From left: Kak Nanny (Neny), Kak Jaja, Aku n pakcik aka bro shahrul (duduk)

The fans start to fill in the stadium
Di situ kelihatan seorang 'bomoh' yg selalu ada time Malaysia ada match..mmg gamat!!
Men's semis: Malaysia vs Singapore (it's time to get revenge of the football that we've lost)
Players Malaysia n Singapore beratur before masuk ke court (bukan courts mammoth)
Malaysian players
Singaporean players
 Kalau korang datang stadium la kan,korang mesti perasan si tekong Singapore yg berbangsa melayu ada tattoo kat betis kanannya,ape kejadahnya semua itu?



Time ni Thailand dah menang 3-0..


Award ceremony
n that's all from ISTAF Sepaktakraw Worldcup 2011 in Kuala Lumpur,2nd edition nanti kat tempat lain pulak..rasenye kat Iran,if i was not mistaken..


I had such an amazing experience working with older people around me,it's just great..


p/s:nak join lagi program seumpama ni.. =D

No comments:

Post a Comment