Sunday 17 July 2011

Having a maniac obsessing on u? We have a solution.

Assalamualaikum w.b.t.


It's really late out here (3.33 am Malaysia Time),tapi aku nak post jugak untuk hilangkan ke-insomnia-an aku ni..haha..something to share for our awareness about this maniac/stalker:




Mukaddimah:
Begini ceritanya,ada seorang hamba Allah bernama Linda (bukan nama sebenar) yang sudah berpunya telah diganggu oleh seorang yang boleh dianggap stalker jugak la..atau an obsess maniac yang bernama Dollah (bukan nama sebenar).


Linda n Dollah ni berkenalan time ada satu program untuk budak sekolah,so lepas program berakhir dorang pun tak contact..lepas beberapa hari si Dollah ni pun saje try ayat Linda ni walaupun dia tau yang Linda ni dah ade calon n dorang dah plan nak kawen..ayat bukan main manis,sampai ajak kuar tengok wayang..apehal entah si Dollah ni? senget agaknya..


So, Linda ni pun rimas and buat-buat la layan si Dollah dgn mesej untuk bertanya bila yang dia kata nak keluar tu..tapi handset Dollah ni dipegang oleh seorang rakan sekerjanya (Linda n Dollah kenal)..so tersebarlah gosip yang mengatakan Linda ni ajak Dollah keluar..Linda berasa lah sangat malu dgn semua orang yg kenal Linda n Dollah n rakan sekerja dorang..



Boleh kira setiap hari Dollah akan contact Linda,mmg bagus menjalinkan silaturrahim ni tapi biarlah berpada-pada kan.. =)


Si Linda ni cakap la "Tolong la jangan kacau saya." Tapi Dollah yg keras hati ni taknak lepaskan n still nak kacau hidup Linda..Linda ni pun berceritalah kat aku problemnye..
Problem: 
Linda:    "Aku rimas la dengan tiap-tiap harinye dia kacau aku,siap ajak aku kawen pulak..padahal aku n Faizal (bukan nama sebenar) dah plan nak kawen..dia boleh cakap pulak yg dia sedih sangat n patah hati kalau aku tak terima dia..aduhhh....tolong eden,gue dilemma nih!"



Solution:
Cik Linda,kami boleh menolongnye..syarikat kami terbukti berjaya membasmi kuman sehingga 99.9% membantu dalam menangani masalah ni.. =D


Kami memberi pilihan dalam menyelesaikan problem dgn stalker/obsess maniac cik ni:


a) Terus terang kat dia yang anda taknak langsung kat dia..walaupun hidungnya mancung sekalipun and ade bulu dada..


b) Block la no fon dia,tukar no fon ke kan..pastu tukar fon sekali,beli la yg canggih yg ade WiFi n kamera 14MP..baru mantap!!


c) Report la kat polis ke,kan senang..biar la polis pulak yg penat buat kerja tu...asyik makan gaji buta je..


d) Cik tukar nama terus,jgn guna Linda sbb menarik sgt la name cik..tukar la jadi Tipah ke,Gayah ke..konpom si Dollah tu tak layan cik..


so,for u all people out there,beware of this stalker/maniac..


p/s: sejak bila aku ade syarikat nih?

No comments:

Post a Comment